هتل آی دی پاتونگ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل پاتونگ، عکس

به گزارش مهسان بلاگ، هتل آی دی پاتونگ یکی از هتل های 3 ستاره جزیره پوکت است که فقط 600 متر با ساحل زیبای پاتونگ از معروف ترین سواحل پوکت فاصله دارد و این یعنی دسترسی به طیف گسترده ای از رستوران ها، کافه ها و تفریحات آبی هیجان انگیز.

هتل آی دی پاتونگ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل پاتونگ، عکس

علاوه بر این، بهترین مزیت اقامت در هتل آی دی پاتونگ این است که حین شنا در استخر بالای پشت بامش می توان مناظر خیره نماینده ای از کوه ها و پوشش جنگلی را تماشا کرد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما پوکت دارید و به دنبال اقامتگاه مقرون به صرفه ای می شد، این هتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل

امکانات و خدماتی که هتل آی دی پاتونگ به مهمانانش ارائه می دهد در حد همان هتل های 3 ستاره بوده و تنوع چندانی ندارند. با اینکه قریب به یک دهه از فعالیت این هتل در این منطقه می گذرد ولی امکانات اتاق هایش کاملا نو هستند. اینجا می توان در همه نقاط هتل از اینترنت رایگان استفاده کرد و از پارکینگ رایگان بهره مند شد.

چنانچه تمایل به دریافت خدمات ماساژ تایلندی داشتید باید اول با پذیرش هماهنگ کنید. در هتل خدمات کرایه خودرو و خدمات تور نیز ارائه می گردد و با اینکه هتل فاصله زیادی از فرودگاه بین المللی پوکت دارد اما با استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی می توان دسترسی راحتی به فرودگاه داشت.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در این هتل 6 طبقه اتاق هایی با ظرفیت های 2 نفر ارائه می شوند، اتاق های 30 متری با دکوراسیون معاصر که با رنگ های متنوع و به شکل خلاقانه ای دکور شده اند و دارای بالکن های خصوصی هستند که می توان از آنجا منظره نفس گیر غروب جزیره را تماشا کرد. اتاق های هتل آی دی پاتونگ در 4 دسته دلوکس دبل، دلوکس تویین، سوپریور دبل و سوپریور تویین قابل رزرو هستند.

از امکاناتی که در این اتاق های جای داده شده می توان به چای ساز، تلویزیون، مینی بار و حمام اشاره نمود. اگر در سفر خود وسایل گران قیمتی به همراه دارید، می توانید آن ها را در گاوصندوق اتاقتان نگهداری کنید. نظافت اتاق های هتل آی دی پاتونگ به صورت روزانه انجام می گردد ولی تمیزی آن ها در حد متوسط است.

امکانات رستوران هتل

با اینکه رستوران های متنوعی در فواصل چند صد متری هتل پیدا می شوند ولی مهمانان می توانند صبحانه خود را در رستوران هتل میل نمایند. رستوران آی دی هر روز صبحانه آمریکایی سرو می نماید و برای شام نیز با انواع غذاهای محلی و بین المللی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. رستوران آی دی رستورانی با ساده ترین امکانات است که فضای نسبتا دلبازی دارد ولی رستوران های یورو و مور ما از رستوران های معروفی هستند که به هتل نزدیکند.

خدمات و امکانات دیگر هتل

تراس آفتاب گیری هتل آی دی پاتونگ دید خوبی به طبیعت اطراف هتل دارد و جایگاه های آفتابگیر و حوله نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این هتل امکانات متنوعی ندارد و دستگاه ATM و اتاق چمدان از دیگر امکاناتی هستند که در اختیار مهمانان قرار می گیرند و پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط و حراست 24 ساعته از دیگر خدماتی هستند که می توان به آن ها اشاره نمود. ضمن اینکه فضاهای عمومی هتل و بیرون از ساختمان به دوربین مداربسته مجهز هستند.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا بازار شبانه مالین پلازا: 0.2 کیلومتر

فاصله تا ساحل پاتونگ: 0.6 کیلومتر

فاصله تا بازار OTOP: 0.8 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید جانگ سیلیون: 1.2 کیلومتر

فاصله تا مجتمع بارادایس: 1.7 کیلومتر

شارژ 10: شارژ 10 | مجله مسافرتی کوله پشتی گردها

مجله دانلود و سرگرمی: مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای

منبع: گردشبان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79892

به "هتل آی دی پاتونگ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل پاتونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آی دی پاتونگ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل پاتونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید